14 januari 2016 Reneeterberg

Je merk als magazine: Swinckels’

Artikelen Swinckels MagazineEen band opbouwen met je klanten is belangrijk. Door jouw merk te koppelen aan het interessegebied van je doelgroep, zorg je voor positieve associaties. Een manier waarop merken dit doen is door te adverteren in magazines die aansluiten op het interessegebied van hun doelgroep. Maar wil je nog een stap verder als merk? Geef dan zelf een magazine uit! Kruip daarvoor eerst in de huid van je klant. Wie is je klant en wat wil je klant lezen?

Magazine maken

Premium pilsener Swinckels’ van het Brabantse Bavaria pakte het goed aan. Ze vroegen communicatiebureau Uw-Media om het magazine voor ze te realiseren. Uw-Media zorgde ervoor dat de doelgroep van Swinckels’ duidelijk gedefinieerd werd en sloot hier met de contentformule van het magazine perfect op aan. Met artikelen over o.a. gastronomie, muziek, business succes en natuurlijk bier, ontmoet het magazine de Swickels’ drinker in zijn persoonlijke interessegebied.

Artikelen en interviews voor Swinckels’

Communicatiebureau Uw-Media vroeg mij een aantal van de artikelen te schrijven. Zo interviewde ik de neven van de familie Swinkels, die mij op de brouwerij in Lieshout alles vertelde over het opgroeien en werken in een groot familiebedrijf als Bavaria. Daarnaast interviewde ik vier topkoks over hun liefde voor The Big Green Egg en ik verzorgde de redactie voor de gadgetpagina’s.

Lees hier meer over het magazine.

 

Tagged: , ,