Door te laten zien dat jouw organisatie een goede werkgever is, kun je het personeel werven dat je zoekt. Goede medewerkersverhalen zijn goud waard. Want wie kan er nu beter vertellen hoe tof het is om te ‘werken bij’ dan je eigen mensen?
Gezondheid is een van de belangrijkste factoren voor gelukkig zijn. Gezonde school is een programma dat onderwijsprofessionals helpt om een gezonde leefstijl op school vanzelfsprekend te maken.
Ik schreef de afgelopen jaren diverse artikelen voor Gezonde School. Deze bijvoorbeeld:
Met een magazine laat je je organisatie opvallen. Natuurlijk kun je je artikelen ook op je website delen of in een online magazine, maar een met zorg gemaakt geprint blad, dat heeft wat. De afgelopen jaren heb ik voor allerlei magazines gewerkt.
Wist je dat ik ook beeldverhalen maak voor de studenten van ROC Midden Nederland? Het zijn verhalen die de lesstof tot leven brengen. Zonder lange lappen tekst en met lekker veel beeld.
Enexis ondersteun ik al jaren met interne communicatie. Ik schreef artikelen en interviews met medewerkers over duurzaam reizen naar kantoor, over het toepassen van trainingen op het gebied van gedrag en leiderschap, over digitalisering en het creëren van balans tussen werk en privé. Voor het interne loopbaancentrum van Enexis interview ik regelmatig medewerkers die een stap hebben gezet in hun loopbaan.
Oeioeioei, kun je nog wel zzp’ers inhuren? Of krijg je dan soesa met de Belastingdienst? Er wordt strenger gecontroleerd op schijnzelfstandigheid. Maar, hurray! Daar is geen sprake van als je mij inschakelt.
Gebiedsontwikkelaar AM neemt haar verantwoordelijkheid en wil Nederland beter maken. Duurzamer, socialer, gezonder zelfs. Een inspirerend bedrijf! Regelmatig interview ik de professionals uit de organisatie over de gebieden die het bedrijf ontwikkelt.
Voor Breda Actief en Uniek sporten schrijf ik regelmatig verhalen over sporters met een beperking. Meedoen en lekker sporten is voor veel mensen niet vanzelfsprekend. Maar gelukkig weet deze organisatie waar ze wel terecht kunnen. Dat leverde veel mooie interviews en indrukwekkende verhalen op.
Het boek ‘In de spotlight’, over markting en sales in the hospitality, werd gelanceerd op de Horecava! Ik schreef het boek voor SVH. En zoals in het boek ook wordt geadviseerd, als ondernemer moet je jezelf ook durven laten zien. Dus: mezelf in de maquillage gezet, iets fatsoenlijks uit de kast getrokken en ondanks de gierende zenuwen naar de Rai gereden.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
Je kunt je toestemming op elk moment intrekken met de knop toestemming intrekken.