Terug naar overzicht

Marketingboek In de spotlight

Marketingboek: In de spotlight

Het boek ‘In de spotlight’, over markting en sales in the hospitality, werd gelanceerd op de Horecava! Ik schreef het boek voor SVH. En zoals in het boek ook wordt geadviseerd, als ondernemer moet je jezelf ook durven laten zien. Dus: mezelf in de maquillage gezet, iets fatsoenlijks uit de kast getrokken en ondanks de gierende zenuwen naar de Rai gereden.

Voor even stond ik daar zelf in de spotlight. Dat was spannend, maar toch ook fijn (-Henny Huisman, 1989). Samen met Wouter Verkerk mocht ik een exemplaar van het boek in ontvangst nemen. Wat is het tof om er nu eindelijk doorheen te kunnen bladeren! Op deze pagina kun je het boek bestellen en digitaal inkijken: https://lnkd.in/enj4RGRF

Natuurlijk heb ik niet alleen aan dit boek gewerkt. Daarom credits voor Bas Alderlieste van SVH, Wouter Verkerk (columns), Nick van Teeffelen (extra videocontent online marketing) en FELT creative agency (design) en de ondernemers die we hebben geïnterviewd. (onder meer: Enes Gulen, Thomas Hoare Chatwick, Susanne Blaas, Marjet van Hartskamp, Peggy Theeuwen). En natuurlijk veel dank aan: Ricardo Eshuis.

Wat kan ik voor je doen?

Laten we kennismaken!

Renée ter Berg met een geïllustreerde  swirl
Logo van Renée ter Berg

Renée ter Berg

Tekstschrijver, copywriter, verhalenmaker

KvK-nummer: 20143467

Btw-nummer: NL001675243B81

Breda